jak zrozumiałem to masz mieć załatwioną robotę tam gdzie teraz jeździsz.
zastanów sie dlaczego szukają kogoś nowego skoro z robotą słabo?
10 tyś./miesiąc w PL to musisz mieć super ułożoną robotę.
"naczepa to śmieć jakiś może być byle agregat wisiał" poczekaj na lato wtedy każdy drze gębe o wydruk z termografu - nie masz dostawa z powrotem do domu, a zapomniałem o jednym certyfikat ATP jak zatrzymają to i poproszą.
no i stawka 3,4 na euro5 i pojazd za 80-90 tyś, a gdzie chłodnia?
ja jeżdzą izotermą ( temperaturę + trzyma 3 dni
) euro 2 i mam 3,80 tak średnio i uważam, że słaba stawka.
to tak mocno skrótowo dodaj jeszcze ubezpieczenia, zakup licencji + gwarancja i jeszcze parę drobiazgów.
_________________
nie cytuję postów innych użytkowników