Cytuj:
1. O co Wam chodzi z tym:
Czy jezeli wyszukuje sobie ladunkow z gield, czy biore je ze spedycji tzn. ze nie moge juz szukac sam na wlasna reke firm produkcyjnych? Czy chodzi o to, ze jezeli spedycja zalatwila mi robote z jakies firmy produkcyjnej to nie powinienem sie juz z nia dogadywac na wlasna reke?
Bo nie jestem pewien..
w transporcie obowiązuje reguła neutralności. w każdym zleceniu transportowym, które zaczynamy czytać od tego co drobnym drugiem, jest taka forumła.
jeżeli więc weźmiesz ładunek dla powiedzmy VW przez spedycję X, to wedle prawa nie możesz wykonać usługi transportowej bezpośrodnio dla VW z pominięciem tej spedycji.
Cytuj:
3. Z tego co tu mowicie czy jezeli jest latwiej prowadzic firme majac juz np. dwa zestawy, to czy majac powiedzmy wieksza sume do dyspozycji lepiej jest wziac jedno auto w leasing, a reszte sumy zaczac oszczedzac na nastepne auto, moze juz niekoniecznie w leasingu, czy lepiej wziac dwa auta w leasing?.
pojazdy są środkiem produkcji i nie ma to znaczenia, jeżeli masz robotę względnie godziwą, to starczy ci na te auta. jak nie masz roboty, to jedno stojące auto jeden kłopot, a dwa stojące auta - dwa kłopoty, gdzie znaleźć dla nich robotę i z czego zapłacić stojącemu kierowcy.
Cytuj:
4. Z tego co tu przeczytalem, to rozumiem ze nie majac doswiadczenia w tej dziedzinie lepiej nie pchac sie w to i nie ladowac kasy tylko pierw sie obyc, np. podejmujac prace gdzies jako spedytor.
problem w tym, czy ktoś Cię przyjmie na spedytora. oczywiście zasada jest dobra, bo na początku będziesz popełniał błędy, a lepiej gdy masz ze sobą parę doświadczonych osób, które pomogą wygrzebać się z kłopotów.