Cytuj:
Deska rozdzielcza kojarzy mi się bardzo z Erką, nawet kolorystyka podobna
Lusterka przeogromne, to się chwali, jestem ciekaw jak wygląda góra nad głową kierowcy i jak tam zaaranżowano schowki. Kierownica to kwestia przyzwyczajenia. Męczy mnie jedynie ta część artykułu mówiąca o silnikach. Mówiono, że V6/8 będzie cały czas dostępne a tu klops z tego co czytam
Z tego co wiem to górne schowki są w stanie pomieścić cała skrzynkę wody mineralne o pojemności 1,5 litra więc to już daje jakieś wyobrażenie. Zresztą prawie 1m3 objętości schowków to tylko o kilkanaście litrów mniej niż w SSC DAFA więc o schowki nie mamy się co martwić bo Mercedes od modelu MPII był w czołówce. Mi również jak pierwszy raz zobaczyłem foto deski przyszło skojarzenie "pomieszanie ze Scanią R oraz osobową C-klasą". Wnętrze dla mnie jest obłędne. Kabina jest również wielka, największa spośród aut o płaskiej podłodze, ale nie największa w Europie
. Kto wie być może za jakiś czas wejdą też nowe silniki V6, V8. Ciekawe jak jest z zawieszeniem. Na forum mówiono, że ma być ono niezależne. A ze źródła z którego znam wymiary kabiny oraz pojemność schowków wiem, że raczej tak nie będzie. Ponoć konstruktorzy by umieścić nowy silnik i wprowadzić płaską podłogę w modelach niższych od Actrosa musieli na nowo przeprojektować zawieszenie. To jest info w 101% potwierdzone (pochodzi od osoby będącej na premierze dla dealerów i nie mającej związku z tym forum). Jedno jest pewne. Nowy Actros prowadzi się dużo bardziej przyjemnie niż poprzednik. Teraz pozostaje czekać na godnego konkurenta w postaci, nowego FH 2012, który ma być bardzo innowacyjny. Jeśli przeżyje takie zmiany jak nowy Mercedes to będzie godnie