Na zdjęciach są różne wersje, jedna to może być wersja z tunelem, inna z płaską podłogą, może będą do wyboru np dwie wysokości globu?
Wymiary kabin na szerokość i długość są dziś bardzo zbliżone, jedynie różnią się wysokością, MB przez płaską podłogę nie może być tak wysoki jak DAF czy Scania. Pierwsze odczucia po wejściu do danej kabiny też mogą być mylące. W DAFie i w MANie siedzi się praktycznie na przedniej szybie, dodatkowo w Dafie siedzi się również prawie na drzwiach. Wyrka w tych autach są duże, dlatego że kierowca jest upchnięty bardziej z przodu, w Scanii, Volvo i Mercu kierowca jest bardziej odsunięty od przedniej szyby, ale kosztem mniejszej powierzchni wypoczynkowej, osobiście wole te drugie rozwiązanie i oby Mercedes nie zrobił takiego babola jak DAF czy MAN, i nie wcisnął kierowcy w przednią szybę, dobrze że nie zrobili takiej szklarni jak MAN