Cytuj:
nie, samochód staje się opłacalny według mnie dopiero jak przejedzie w miesiącu powyżej 5-6 tysięcy kilometrów.
z resztą weź kalkulator i policz:
3000km x wyższa stawka 2,5zł = 7500zł.
paliwo licząc optymistyczne 30l/100km po 4,50 za l = około 4000zł, więc zostaje Ci 3500zł na miesiąc i utrzymaj za to kierowcę oraz pojazd.
rozumiem że Twoje wyliczenie jest najprostsze z możliwych.
tak naprawdę firma mając "jelenia" który podstawia im transport w cenie 2,5 powinna go głaskać i wielbić bo trudno jest utrzymać pojazd za taką kwotę nawet jeżeli jest to "dodatek" innej roboty czy jazda na powrocie.
co do pojazdu do 12 ton stawka ( pewnie to płatne w kółku) jest w miarę uczciwa zarówno dla przewoźnika jak i dla firmy.
_________________
nie cytuję postów innych użytkowników