Strona 38 z 54 [ Posty: 1076 ] Przejdź na stronę Poprzednia 136 37 38 39 4054 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 06 lut 2012, 12:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 cze 2011, 11:06
Posty: 26
GG: 9367224

Witam

Otrzymałem zdjęcia od klienta którego interesuje zabudowa na nowym actrosie.
Zastanawia mnie jaka to jest dokładnie kabina, wydaje mi się że jest to Giga space ale na materiałach mercedesa w giga space są schowki bo obu stronach i nie widać żadnej różnicy w wielkości lotki zakabinowej. Na zdjęciach na jednej stronie jest skos, prawdopodobnie oryginalnie przeznaczony na komin. Może ktoś wie z czego wynika ta niesymetryczność kabiny?

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
SPOJLERY DO SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH
http://www.lamirs.com.pl
jablonski.biuro@wp.pl
517 765 871


Ostatnio zmieniony 06 lut 2012, 13:32 przez Leszek, łącznie zmieniany 1 raz.
Połączyłem z tematem o MPIV.


Post Wysłano: 06 lut 2012, 13:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Na 101% jest to GigaSpace

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 06 lut 2012, 14:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1588
Lokalizacja: Brzesko

Ta niesymetryczność wynika z tego że wersja pod zabudowę komin ma poprowadzony z boku kabiny a ciągnik siodłowy z tyłu kabiny.

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 06 lut 2012, 18:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 mar 2006, 2:00
Posty: 198
Samochód: szybki ;)
Lokalizacja: STWua

Cytuj:
Ta niesymetryczność wynika z tego że wersja pod zabudowę komin ma poprowadzony z boku kabiny a ciągnik siodłowy z tyłu kabiny.
Tak jak Igor zauwazył, ale nie ma takiego podziału iż w ciągniku jest za kabiną, a w podwoziach w rogu kabiny - tą kwestie uzgadnia się w momencie konfigurowania i zamawiania pojazdu bo są bodajże 3 możliwości poprowadzenia wlotu powietrza z nad kabiny, a ten na zdjeciach powyżej nie zmniejsza długości zabudowy tylko poprowadzony jest rogiem kabiny zamiast po tylnej ścianie.

_________________
MB :)


Post Wysłano: 06 lut 2012, 18:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1588
Lokalizacja: Brzesko

Łukasz, a powiedz czy to prawda z tą awaryjnością pierwszych egzemplarzy? Ponoć są problemy z AdBlue i ogólnie z elektroniką?

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 06 lut 2012, 22:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 mar 2006, 2:00
Posty: 198
Samochód: szybki ;)
Lokalizacja: STWua

Cytuj:
Łukasz, a powiedz czy to prawda z tą awaryjnością pierwszych egzemplarzy? Ponoć są problemy z AdBlue i ogólnie z elektroniką?
Nie mam takich informacji ani od siebie z regionu ani z polski. Rozmawialem w czwartek z klienetem jak bylo apogeum mrozu i sam szedl niepewnie po 6 rano na parking odpalic 1845LS, jak wsiadl do taxowki bylo -29 stopni i auto zapalilo od pierwszego strzalu. Tydzien temu zajechalo inne auto na serwis ale problem byl w tym iz kierowcy wiatr wyrwal drzwi z reki i odgielo lekko ogranicznik, a tak poza tym po 13 000km z ladunkami 24-25t Polska-Słowenia-Włochy-Francja i z powrotem nie przekroczylo 29l. Wg mnie informacji jakie sie pojawiaja odnosnie awaryjnosci Nowego Actrosa to uniwersytet parkingowy zazdrosnych troli.

_________________
MB :)


Post Wysłano: 07 lut 2012, 17:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Cytuj:
Wg mnie informacji jakie sie pojawiaja odnosnie awaryjnosci Nowego Actrosa to uniwersytet parkingowy zazdrosnych troli.

Jako przedstawiciel dealera tej marki zawsze będziesz bronił wizerunku firmy, bo za to ci płacą. Sam byłem świadkiem jak Austriakowi na światłach "zginęły" biegi. Co oczywiście o niczym nie świadczy, bo o awaryjności będzie można coś powiedzieć jak te auta przejadą 200-300 tyś. km, a nie podniecać się teraz. To, że coś czasem "wyskoczy" uważam za normalną rzecz, to tylko urządzenia, które czasami mogą się popsuć nawet gdy są nowe (felery egzemplarz itp.). I dotyczy to wszystkich marek.


Post Wysłano: 07 lut 2012, 18:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 mar 2006, 2:00
Posty: 198
Samochód: szybki ;)
Lokalizacja: STWua

Cytuj:
Cytuj:
Wg mnie informacji jakie sie pojawiaja odnosnie awaryjnosci Nowego Actrosa to uniwersytet parkingowy zazdrosnych troli.

Jako przedstawiciel dealera tej marki zawsze będziesz bronił wizerunku firmy, bo za to ci płacą. Sam byłem świadkiem jak Austriakowi na światłach "zginęły" biegi. Co oczywiście o niczym nie świadczy, bo o awaryjności będzie można coś powiedzieć jak te auta przejadą 200-300 tyś. km, a nie podniecać się teraz. To, że coś czasem "wyskoczy" uważam za normalną rzecz, to tylko urządzenia, które czasami mogą się popsuć nawet gdy są nowe (felery egzemplarz itp.). I dotyczy to wszystkich marek.
Kamil zgadzam sie z Toba w kwestii to, ze czasem cos wyskoczy i nie mozna odrazu tego podpiac pod nagminna awaryjnosc. Co do pracy i obrony wizerunku to jestem przekonany do jakosci marki przedewszystkim z doswiadczenia praktycznego jako kierowca, a dalej jako handlowiec.

_________________
MB :)


Post Wysłano: 08 lut 2012, 12:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 gru 2007, 15:56
Posty: 842
GG: 7415311
Samochód: Mercedes Benz S124
Lokalizacja: Łobez!/Lębork

Nowy Actros inspiruje :)

http://www.youtube.com/watch?feature=en ... nyKNquOI88

_________________
Volvo FH13 500 2016; Volvo FH16 6x2 470 1998; LE "Royal"
Mercedes Benz S124 220TE 1993
ex: JELCZ XF 105 SSC 460 2008; MAN TGX 18.440 2008; Volvo FH16 540 4x2 2007; Volvo FH13 480 6x2 2007; Mercedes Benz Actros MPII 2007;


Post Wysłano: 09 lut 2012, 23:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 maja 2009, 11:37
Posty: 293
GG: 4029913
Samochód: Mietek Aszrot
Lokalizacja: Białystok

Do firmy przyszedł nowy robur na teścik, 450kuca, 5tys. przebiegu. Spotkaliśmy się po trasie jakąś dobę do tyłu. Kabina GigaSpace na wypasie brak chyba tylko salonki i skórzanych foteli, alusy, kolor nietypowy, pełny spojler, nawigacja fabryczna podobno za 7tys. PLN, cała ta elektronika na wypasie, której nie zdążyłem ogarnac w 45 minut pauzy.

Kolega twierdzi, że silnik mułowaty, po kilku dniach mrozu mieli problemy na serwisie z odpaleniem. Dzisiaj padło webasto, kolega zmarzł jak diabli, silnik na postoju miał monstrualną wręcz temp. aż 28*C, a z nawiewów wiało.... mrozem?( przyzwyczajenie do Volva, 78*C na postoju przy temp. otoczenia -30*C po 25 minutach pracy, z nawiewów daje oczywiście ogniem)


Kabina jest ogromna, czarny + beż wewnątrz po prostu poezja i te wyposażenie... bajka :D

Jednak brak możliwości zagrzania silnika na postoju w moich oczach, kierowcy jeżdżącego na Rosję skreśla robura namber czytyry... soryy :/ Ładna kabina dupska mi nie nagrzeje, chyba że rozpalę ognisko....


Post Wysłano: 10 lut 2012, 9:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 paź 2005, 14:33
Posty: 326
Lokalizacja: Suwałki, Dublin

Cytuj:
Jednak brak możliwości zagrzania silnika na postoju w moich oczach, kierowcy jeżdżącego na Rosję skreśla robura namber czytyry... soryy :/ Ładna kabina dupska mi nie nagrzeje, chyba że rozpalę ognisko....
Prawdopodobnie trzeba podrzucić kilka obrotów do góry, tak samo mają Dafy. Na wolnych nie grzeją nic a podrzuci się na 650-700obr i za kilkanaście min zaczyna wiać ciepło nawet i przy -40 jednak fakt, że Volvo w tej kwestii rządzi.

_________________
International Haulage


Post Wysłano: 11 lut 2012, 2:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1279
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

Cytuj:
Cytuj:
Jednak brak możliwości zagrzania silnika na postoju w moich oczach, kierowcy jeżdżącego na Rosję skreśla robura namber czytyry... soryy :/ Ładna kabina dupska mi nie nagrzeje, chyba że rozpalę ognisko....
Prawdopodobnie trzeba podrzucić kilka obrotów do góry, tak samo mają Dafy. Na wolnych nie grzeją nic a podrzuci się na 650-700obr i za kilkanaście min zaczyna wiać ciepło nawet i przy -40 jednak fakt, że Volvo w tej kwestii rządzi.
Tylko to wszystko wiąże się ze spalaniem oczywiście.


Post Wysłano: 11 lut 2012, 5:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Cytuj:
Tylko to wszystko wiąże się ze spalaniem oczywiście.
Kogo to interesuje przy takim mrozie? :lol:


Post Wysłano: 11 lut 2012, 12:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 gru 2007, 12:18
Posty: 525
GG: 2628774
Samochód: TGX / R480
Lokalizacja: Janów Lubelski

Wiecie może ile sztuk zakupił Euroexpres? Wczoraj wieczorem widziałem jak jechał w strone Rzeszowa, a pierwsze co mi się rzuciło w oczy to podświetlona gwiazda.


Post Wysłano: 12 lut 2012, 19:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Było mi dane obejrzeć nową gwiazde w największej kabinie, nawet sie przejechałem kawałek (po placu). Ogólnie dużo rozwiązań nie spotykanych do tej pory w ciężarówkach, Ale według mnie do jazdy będzie tak nie wygodny jak magnumka.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 12 lut 2012, 20:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:50
Posty: 1136

Dzisiaj umówiłem się na oględziny z kolegą, który wziął nowego Actrosa 1845 StreamSpace na dwutygodniowy test. Kabina fajna, dobre materiały, ładnie wyglądają beżowe elementy. Schowki górne raczej małych rozmiarów (mniej więcej jak w Highline), boczny lewy nawet duży, prawy malutki i niewymiarowy, bo fotel przeszkadza. Patent z fotelem na tylnej ścianie może się podobać i nie podobać. Gdyby dało się przesunąć do przodu i mieć rozłożone łóżko to ok, ale tak to trzeba decydować czy łóżko czy fotel. Poza tym, nie każdy pasażer lubi siedzieć na tylnej ścianie. Żeby rozłożyć dolną leżankę, trzeba przesunąć fotel kierowcy, chyba że ktoś ma krótkie nogi i siedzi blisko kierownicy.
Ciężko nagrzać wnętrze, na wolnych obrotach to praktycznie nie możliwe, na dziesięciokilometrowym odcinku nie chciał grzać.
Filmik z wnętrza:
http://www.youtube.com/watch?v=XkYPAP9l ... ln-UQUs07c


Post Wysłano: 12 lut 2012, 22:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 22:58
Posty: 527
Lokalizacja: mlp

wszystko fajnie ale te drewnopodobne wstawki w kokpicie za ch*j mnie się nie podobają, tandetne jakieś takie :]


Post Wysłano: 13 lut 2012, 0:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Lustra na filmach i zdjęciach wyglądają na naprawdę konkretne, dobrze pomyślane. Ciekawe jak z brudzeniem się.

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 13 lut 2012, 0:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 gru 2008, 22:32
Posty: 145
GG: 7751267
Samochód: Mercedes
Lokalizacja: Poznań

Też odniosłem takie wrażenie. Niczym lustro w łazience:P

_________________
Bez gwiazdy nie ma jazdy.


Post Wysłano: 13 lut 2012, 12:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 sie 2010, 11:43
Posty: 181
GG: 24570715

Cytuj:
Dzisiaj padło webasto, kolega zmarzł jak diabli
Pewnie paliwo kiepskie.
Silnik jest mułowaty przy rozpędzaniu ale pod górki daje rade, sporo mocniejszy od Vki.

Co do lusterek to bardzo sie nie brudzą.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 38 z 54 [ Posty: 1076 ] Przejdź na stronę Poprzednia 136 37 38 39 4054 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: