Cytuj:
Ciekawi mnie tylko jeden fakt - skąd w ów prasie zdjęcia odkrytego lakieru, skoro dalej auta poruszają się w kamuflażu. Nawet gdyby były z toru testowego, to mniemam że i tak pojazd byłby oklejony. Mercedes pewnie do samej premiery nie zdradzi wyglądu nowego pojazdu, więc opcja bez oklein jest chyba wykluczona..*
Nie potrafię tego wytłumaczyć, ale poprę się kilkoma przykładami a rynku aut osobowych. Jak trwały testy nowego CLS lub nowej A8-mki (oba auta miały identyczny kamuflaż jak Actros) to już w internecie pojawiały się foto tych aut w wersji "cywilnej" czyli bez kamuflażu nawet pół roku przed premierą. Co lepsze auta na tych fotkach nie różniły się od finalnych wersji a ludzie spekulowali, że to pewnie wizja, która jak się później okazało nie została zmieniona w finalnej formie.
Cytuj:
Cytuj:
Dokładnie jak mam wrażenie, że w nowym MS będzie leciutki tunel lub jakieś inne rozwiązanie zatrzymujące brud.
wybacz ale większej głupoy nie czytałem tutaj dawno, co ma brud do tunelu. Jak chceż mieć czysto w aucie to buty zostawiasz na stopniu, lub obok siedzenia, kładzesz ściereczkę, na której zostawiasz buty. Płaska podłoga to bardzo wygodne rozwiązanie, np wedle MANa TGA/TGX XXL jest wiele wygodniejsze mieszkanie.
Wybaczam
Być może, źle sprecyzowałem o co mi chodzi. Na rynku mamy 3 auta, które mają płaską podłogę. Actros. Magnum i Stralis AS. Actrosem nie było mi dane podróżowanie, Magnum jak najbardziej. Przy płaskiej podłodze jak nie masz gdzie schować butów szczególnie zimą, wychodzisz na dwór a potem wracasz do ciepłej kabiny to nawet jak otrzepie się buty ze śniegu to i tak zawsze jakaś tam papka po nich zostanie w kabinie. W aucie które ma płaską podłogę tego brudu może być więcej na środku kabiny jak w ciężarówce z tunelem. W Magnum mieliśmy chodniczki pod nogami jednak zdarzały się sytuacje, że podczas jazdy kiedy kabina lekko się pochylała roznosiło się to po kabinie, nie twierdzę, że tak jest w Actrosie bo swoje doświadczenia oparłem na Magnum. W Iveco podoba mi się to takie wcięcie przy nogach kierowcy i pasażera co pełni rolę izolatora i takie coś mogłoby być np. w nowym Actrosie.
Widzieliście nowy filmik promujący Actrosa? widać na nim min. nowy komputer pokładowy?(raczej navi) i kawałek faktury deski rozdzielczej, która wyglądem przypomina mi tą miękką stosowaną w autach osobowych. Nie wiem czy jakaś ciężarówka posiada ową fakturę i gdyby się okazało, że nowy Actros taką będzie posiadał to może w końcu wykonanie kokpitu ciężarówki upodobni się do aut osobowych.
Kilka fot, które udało mi się przechwycić z nowego filmiku:
Chyba zgłębiłem wygląd nowego Actrosa, użyłem do tego celu programu przechwytującego klatki z filmu oto rezultaty:
Czy coś wam to przypomina? proszę bardzo:
Tak więc wg. mnie znamy na 90% wygląd nowego Actrosa.