Cytuj:
Kabina będzie największa z oferowanych na rynku, będzie dłuższa o 5cm. Wewnątrz będzie wyższa od SSC DAFa, a że wygląda na zdjęciach na dosyć kwadratową to i objętość może być większa.
Że tak zapytam skąd posiadasz te info?
Cytuj:
Bardzo prawdopodobne jest że oba modele będą sprzedawane równolegle jeszcze przez jakiś czas, ale na pewno nie przez trzy lata. Tak robi wielu producentów, pamiętam że gdy na rynku zadebiutował Daf XF 105, to 95 był w ofercie jeszcze przez kilka miesięcy.
Dokładnie to miałem na myśli pisząc poprzedniego posta. Jestem pewien, że jeszcze kilka miesięcy po premierze nowego modelu będzie istniała możliwość kupienia MP3 jednak na pewno nie będą to lata.
Zastanawia mnie jeden detal w tym aucie. Spójrzcie na to "coś" rozpościerające się pomiędzy fotelami umieszczone na tylnej ścianie.
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 3064_n.jpg
Ciekawe co to za wynalazek. Wg.mnie może to być nawiew wentylacji działający w trzech płaszczyznach równolegle lub zależnie od życzenia kierowcy. Mógłby grzać jednocześnie na lewo, prawo i dmuchać na środek. Byłby to fajny pomysł bo leżąc sobie na łóżku powietrze w tylnej części kabiny szybciej osiągnęłoby żądaną, przyjemną dla kierowcy temperaturę.
Cytuj:
Odnośnie nazwy na stronie - być może czysty chwyt marketingowy, użyli starej, znanej nazwy aby ludzie mieli pojecie o co chodzi.
Jestem przekonany, że nazwa ciężarówki na stronie Mercedesa będzie współgrała z tym co za jakiś czas zobaczymy w całej okazałości. Nazwa ta się tak opatrzyła, jest rozpoznawalna, że Mercedes nie pójdzie tą drogą i jej nie zmieni. Czy wyobrażą sobie ktoś nowy flagowy model Renault, który nie będzie nazywał się Magnum? chyba nie ma takiej osoby. Skoro nazwa jest opatrzona i bardzo dobrze się kojarzy to klient słysząc nazwę Actros pomyśli "a to naprawdę świetne samochody" co dalej będzie owocowało tym, że jego potencjalna flota będzie zasilana właśnie takimi pojazdami. Zmieniając nazwę Mercedes mógłby zasiać jeszcze większe ziarno niepewności jakie od zawsze towarzyszy wprowadzeniu nowego modelu. Pojawiłyby się pytania "czy to będzie lepsze, czy to będzie ekonomiczniejsze" itp. Skoro klient wie, że każda kolejna generacja Actrosa była lepsza niż poprzednik to pozostając przy tej nazwie zaufa nowej już czwartej generacji tego modelu. Każdy produkt posiada swój cykl życia jednak na rynku samochodów ciężarowych ma się to inaczej jak na krzywej demonstrującej fazy życia produktu.